چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ

درباره سايت

تحمل افکار دیگران و احترام به افکار آن ها

چگونه باید درمحیط مدرسه تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را تمرین کنیم؟

مینا اکاتی هستم و این وبلاگ را در خصوص پاسخ به پرسش مهر سال تحصیلی 97-96 رییس جمهور آقای روحانی ایجاد کرده ام.امیدوارم مطالب وبلاگ مورد پسند و استفاده ی شما دوست عزیز واقع شود.

بایگانی

پيوندها

نظرسنجی

وضعیت آب و هوا

اوقات شرعی

احادیث

در عین احترام به افراد منفی نگر از کنار حرف هایشان بی اعتنا عبور کنید!

مطالب بیشتر در ادامه مطلب

زندگی در هر جامعه اصول و فنون خاص خود را می طلبد و شما برای اینکه بتوانید انسانی مقبول و محبوب باشید باید بدانید چگونه با انسان های متفاوت اطراف خود ارتباط برقرار کنید.

در قدم اول باید این را بپذیرید که هر انسان شخصیت و طرز تفکر ویژه ی خودش را دارد و هیچ دو نفری نیستند که کاملا مانند هم فکر کنند پس باید یاد بگیرید که چگونه با تفکرات متفاوت و حتی مخالف خودتان کنار بیایید.اگر قرار باشد ما در برابر همه ی افکار مخالف جبهه بگیریم پس در نتیجه همیشه در حال جدال با دیگران خواهیم بود.

در گام دوم  همانطور که در پست های قبل گفته شد باید این را بدانید که احترام گذاشتن به دیگران برای شما احترام می آورد.یکی از راه های زندگی مسالمت آمیز در جامعه کنار دیگران این است که در مقابل حرف ها و حرکات انها جبهه نگیرید حتی اگه صد در صد با آن ها مخالف هستید و این را بدانید نظر هر فرد محترم است و باید به افکار هم احترام بگذاریم و انتظار نداشته باشیم همه انسان ها مانند ما بیندیشند و رفتار کنند.

این را فراموش نکنید اگه در مقابل حرف ها و حرکات دیگران حساسیت نشان دهید اولین تفری که اذیت شده و ذهن و روانش درگیر می شود خود شما هستید پس یاد بگیرید که چگونه نظرات متفاوت را بشنوید و چگونه در کنار دیگران باشید در حالیکه که از نظرات مخالف عصبانی نشوید و حتی بتوانید در جهت مثبت از آن ها استفاده کنید.


فراموش نکنید " راز زندگی موفق داشتن روابط اجتماعی خوب با انسان ها و زندگی مسالمت امیز در کنار آن هاست "

ما به تنهایی نمی توانیم انسان کاملی باشیم و نیاز به دیگران داریم.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی